L’època dels monestirs, 2n ESO


Exemplificació del Departament d´Educació de Catalunya.

Font: Del currículum a les programacions (2009).

A diferència de l´exemple de primària, aquest exemple presenta tres  punts a millorar: les connexions interdisciplinàries, el poc pes que tenen les   habilitats de pensament superior (taxonomia de Bloom), especialment les de crear i avaluar, i la poca centralitat que se li dóna al producte de  la investigació, que en aquest cas podria ser: elaborar un guió per la DESCOBERTA DEL MONESTIR DE SANTES CREUS. Però és també un bon exemple per veure la relació entre  Objectius, CB i criteris d´avaluació.

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s